Naše odpověď - Po objednávce Vás v nejbližší možné době zkontaktujeme zpět, domluvíme se na termínu a místě 1. schůzky.
Úvodní schůzka - Rozhovor (osobní) o základních údajích, jako je termín dokončení, podmínky, průběh a předběžná cena. Ideálně pak i předání Vašich informací a podkladů potřebných pro další tvorbu.
Grafický návrh - Návrh a úpravy vzhledu stránek. Grafik s Vámi bude v častém kontaktu kvůli konzultaci a Vašich připomínkách. Kontakt bude probíhat telefonicky, e-mailem či osobní schůzkou.
Kódování stránek - Poté, co budete spokojeni s grafickým návrhem, převezme práci nad projektem kodér. Jeho úkolem bude zpracovat návrh do interaktivní formy a u toho s Vámi bude opět v častém kontaktu. Od této fáze už bude projekt umístěn na provizorní webovou adresu tak, aby byla možnost si projekt prohlédnout.
Umístění na web - Po dokončení projektu a Vašem schválení vypustíme stránky na domluvenou webovou adresu.
Závěrečná schůzka - Osobní setkání, kde zhodnotíme průběh projektu, provedeme finanční vypořádání a uvedeme pokyny, jak postupovat, pokud budete chtít v budoucnu na stránkách něco změnit.