Úvod O nás
Služby
Ceník Reference Kontakt
Úvodní stránka // Služby // Jak postupovat
Nabízené služby Proč zvolit nás
Jak postupovat

Postup a průběh objednávky

Tvorba webových stránek

  1. Objednávka - Objednejte se zde na webu nebo nás jiným způsobem kontaktujte.
  2. Naše odpověď - Po objednávce Vás v nejbližší možné době zkontaktujeme zpět, domluvíme se na termínu a místě 1. schůzky.
  3. Úvodní schůzka - Rozhovor (osobní) o základních údajích, jako je termín dokončení, podmínky, průběh a předběžná cena. Ideálně pak i předání Vašich informací a podkladů potřebných pro další tvorbu.
  4. Grafický návrh - Návrh a úpravy vzhledu stránek. Grafik s Vámi bude v častém kontaktu kvůli konzultaci a Vašich připomínkách. Kontakt bude probíhat telefonicky, e-mailem či osobní schůzkou.
  5. Kódování stránek - Poté, co budete spokojeni s grafickým návrhem, převezme práci nad projektem kodér. Jeho úkolem bude zpracovat návrh do interaktivní formy a u toho s Vámi bude opět v častém kontaktu. Od této fáze už bude projekt umístěn na provizorní webovou adresu tak, aby byla možnost si projekt prohlédnout.
  6. Umístění na web - Po dokončení projektu a Vašem schválení vypustíme stránky na domluvenou webovou adresu.
  7. Závěrečná schůzka - Osobní setkání, kde zhodnotíme průběh projektu, provedeme finanční vypořádání a uvedeme pokyny, jak postupovat, pokud budete chtít v budoucnu na stránkách něco změnit.

Úprava webových stránek

  1. Objednávka - Objednejte se zde na webu nebo nás jiným způsobem kontaktujte.
  2. Naše odpověď - Po objednávce Vás v nejbližší možné době zkontaktujeme zpět, vyslechneme Vaše požadavky a odhadneme finanční náklady.
  3. Předání materiálů - Po předchozí domluvě nám zašlete či předáte potřebné materiály.
  4. Úprava - Podle Vašich pokynů bude provedena samotná úprava stránek.
  5. Kontrola - Upravené stránky budou umístěny na (provizorní či Váš) web, aby byla možnost jejich kontroly.
  6. Umístění na web - Po Vašem schválení umístíme upravené stránky na web a domluvíme se na způsobu finančního vypořádání.

Loga, vizitky, letáky, plakáty...

  1. Objednávka - Objednejte se zde na webu nebo nás jiným způsobem kontaktujte.
  2. Naše odpověď - Po objednávce Vás v nejbližší možné době zkontaktujeme zpět, vyslechneme Vaše požadavky a odhadneme finanční náklady.
  3. DTP - Vytvoření 2-3 návrhů (možné tištěné varianty), na kterých se bude "stavět" a vzájemnou komunikací se bude návrh upravovat k Vašemu obrazu.
  4. Tisk - Po Vašem schválení konečného návrhu bude návrh předán to tiskárny, kde bude vytištěn ve Vámi zadaném množství a velikosti.
  5. Expedice - Vytištěný materiál Vám bude na zvoleném místě předán a bude provedeno finanční vypořádání.
Proč zvolit nás OBJEDNÁVKA Ceník
drudik.cz > jakub.drudik.cz | milan.drudik.cz
Copyright 2007 // webdesigndrudik.cz